Practica Clasa a IX-a

In prima saptamana 
•Am deconectat unitatile, perifericele, monitoarele si le-am depozitat intr-un colt din clasa, mai tarziu le-am depozitat in alta sala.
•Am coborat o clasa plina de manuale de la etajul 3 pana la parter unde le-am incarcat intr-o masina care le-a transportat mai departe.
















In cea de-a doua saptamana:
Am depozitat la parter in coloane de 8 scaunele din sala festiva si din alte clase.
Am dus intr-o sala unitati, imprimante, monitoare, videoproiectoare.













•In cea de-a treia saptamana:
Am incarcat masina cu materiale de constructii care mai tarziu au fost duse la liceul Transilvania
Am dus la parter alte obiecte si parti de mobilier care trebuiau transportate.
Am mers intr-un atelier de unde am dus o masa si multe tevi afara pentru a fi transportate


Comentarii

Popular Post